Great Teacher Onizuka

GTO azon kevés animék közé tartozik, amit imádtam! Nem jellemző rám, hogy túlságosan oda lennék a vígjáték műfajért, de ennek ellenére hangosan tudtam rajta nevetni, és imádtam minden egyes részt, még úgy is hogy meglepően sok, 43 epizód készült belőle. Egészen mostanáig távol tartottam magam az összes live action, sorozattól, bármiféle feldolgozástól. És ilyenkor jövök rá, hogy meg kellene tartanom a jó szokásom, ami anno jó volt, azt nem kellene elrontani egy ilyen szörnyű élménnyel. Annyiban meglepő a dolog, hogy egy évben jött ki az anime és a film is. Ehhez képest baromira nem tudták tartani sem a színvonalat, sem a mangához nem tudtak hűek maradni. Karakterek mind rendkívül módon elnagyoltak, amolyan Takashi Miike féle rosszarcú diákok, Onizukával az élen. Az animében egy szerethető idióta volt, viszont itt nyomja a süket dumát az élet nagy igazságairól, egy röhejes gengszter tanár, mindenkit meg akar leckéztetni, és bármennyire is nagy hülyeséget csinál, a végén úgyis kiderül, hogy neki volt igaza. Sztori is nagyjából ehhez a kliséhez köthető, megérkezik egy falu iskolájába tanárhelyettesként, mindenki elszörnyülködik a megjelenésén, hogy hogyan bánik a diákokkal, tanárok ellensége lesz, hogy majd aztán a végén minden jóra forduljon és istenként tiszteljék a tanár urat. Tanaka Renat imádom, de itt valami csapnivalóan színészkedik, ráadásul a karaktere is elviselhetetlen, nem is nagyon emlékszem volt-e olyan film amiben nem kedveltem őt, nahát ez mindenképpen az. Ami mondjuk enyhíti, hogy ez egy szimpla alacsony költségvetésű tv film, doramák szintjén, ráadásul az első munkái között van. A film nagyon nem ajánlós!

Rendező: Suzuki Masayuki
Szerintem: 3/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése