Kiki's Delivery Service

Nagyon elfáradtam ezektől a mesés, zero to hero, agyhalott, gondolkodást nem igényló Japán filmektől, szünetet kell tartanom, különben el megy a maradék eszem is. Elég régen láttam már a Ghibli Studio által készített anime változatot, de az akkor eléggé tetszett, aranyos, kedves mese volt. Szinte semmit nem vártam a film változatától, csak hogy nagyjából ugyanazt hozza, mint az anime, és egy remek kikapcsolódás legyen. Inkább az utóbbit. Egyiket sem hozta. Rettentően bugyuta, és az egész filmen látszódik, hogy ezt bizony 10-12 év alattiaknak készítették. Zéró hangulat, szokásos gyermeteg történet, gyök kettő színészi játék. CGI borzalmas, szerencsére csak a macska és a víziló lóg ki nagyon a környezetből. Rendező a legnagyobb poén az egészben, csak és kizárólag horror filmeket rendezett ezidáig! Igaz, nem tudom hogy muzsikál a horror műfajban, mivel nem nézek ázsiaiaktól ilyeneket, de gyanítom ez egy rendkívül elbaltázott fordulat volt, mert különben nem jutott volna el idáig az iparban. Vagy csak én nálam csapódott le ennyire rosszul ez a film. Színészekről nem tudnék mondani semmit, nincs értelme, talán csak annyi érdekelne, hogy Asano Tadanobu mennyi gázsit kaphatott azért a 2-3 perces szereplésért. A film második fele volt az igazi kínlódás, pláne a repülő seprűre rögzített gumicsónak, amiben egy bébi vízilovat szállított a boszorkány egy vihar közepette, amit egy énekesnő éneke űzött el. Egyetlen egy pozitívuma az a képi világ, szép, mesés, ennyi.

Rendező: Shimizu Takashi
Szerintem: 2/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése